PARTICIPANTI CONCURS FOTO "COAFURI DE SEARA"


Stilist Gheorghe Oana
Salon Oana Style
Bucuresti

4 comentarii:

Anonim spunea...

Am incercat sa trimit pozele vineri 30 aprilie, dar imi da eroare deoarece mailbox-ul dvs. este plin.

Va rog sa remediati aceasta situatie pana pe 2 mai.

Multumesc.

Anonim spunea...

mailboxul dvs pe adresa zlatea.i@pg.com este plin. vreau sa trimit pozele dar este imposibil!! perioada de inscriere inca nu s-a terminat iar eu nu imi pot trimite pozele!! nu este corect, va rog ocupati-va de aceasta problema! adica am muncit degeaba? am platit fotograf si makeup artist si voi nu va verificati mailul ca e 1 mai?!!

Gala Wella spunea...

Draga Anonimule, linisteste-te. Fotografiile pot fi trimise si pe data de 3 mai iar Consultantii Comerciali se vor asigura ca toti clienti lor sunt inscrisi in concurs. NU va ramana nimeni pe dinafara dupa atata munca depusa. Data de 1 mai nu are nicio legatura, nesansa a fost ca s-a nimerit intr-o zi de sambata, o zi nelucratoare, si toti participantii au asteptat din pacate pana in ultima zi sa se inscrie la concurs fara sa isi ia nicio marja de siguranta. Inbox-ul saracul are si el o limita.

Anonim spunea...

Culoarea este oribila nu se vede nimic !!!pacat de model...

Trimiteți un comentariu